Beszéljünk mégis - Utolsó kommentek
blfr3@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2021/07/09/tiszteletet_a_negyeseknek/full_commentlist/1#c40778408
Válasz erre: Tiszteletet a négyeseknek!
2021-07-10T18:18:18+02:00
2021-07-10T18:18:18+02:00
wrstjnethn
http://blog.hu/user/409388
Az én egykori osztálytársaim közül pont a kítűnő tanulók lettek vizesnyolcasok az életben. Hiszen miről is szól a magyar iskolarendszer? Arról, hogy amit eléd raknak, azt adott időn belül minél pontosabban add vissza szóban vagy írásban. Aki ezt képes minden tárgyból megcsinálni, azt valószínűleg egyik tárgy sem érdekli jobban, mint a másik, pláne annyira nem, hogy jobban elmélyedjen benne a többi rovására. Az életben viszont senki nem rakja elénk az aznapi magolnivalót - hacsak nem a futószalag mellett kötnek ki ezek az emberek, mert ott megint hozhatják a kítűnő formát minden műszak végére. Egyéb, gondolkodást, kreativitást, tervezést és szervezést igénylő munkakörökben viszont csak szenvednek, mert arra várhatnak napestig, hogy kiporciózott adagokban kapják a feladatokat, csatolva a megoldással együtt. Pont, hogy nekik kellene adott feldatot részekre bontani, kitalálni a megoldást és esetenként delegálni a részfeladatokat. Ez viszont egy kihipózott agyú kitűnő tanulónak nem biztos, hogy megy, ezért végeznek Egyiptológia meg Mongol szakon, mert ott még lehet pár évig pár ezer oldalt magolni.
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2021/03/31/oltogassatok_csak_az_oktatokat/full_commentlist/1#c40077918
Válasz erre: Oltogassátok csak az oktatókat!
2021-04-01T11:35:06+02:00
2021-04-01T11:35:06+02:00
HargitaiE
http://blog.hu/user/1410936
<a href="https://beszeljunkmegis.blog.hu/2021/03/31/oltogassatok_csak_az_oktatokat?full_commentlist=1#c40077292" class="reply_nick_148783" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 40077292 );">@DFK</a>: Ha normális prioritási sorrendet készítenek, én benne vagyok. Előbb a laboros, tesis oktatókat oltsák, ha meg lehet szervezni.
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2021/03/31/oltogassatok_csak_az_oktatokat/full_commentlist/1#c40077292
Válasz erre: Oltogassátok csak az oktatókat!
2021-04-01T09:15:34+02:00
2021-04-01T09:15:34+02:00
DFK
http://blog.hu/user/148783
Mondjuk a humán szakokon ráér az oltás, ott tényleg megodható online is az oktatás.
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2021/03/31/oltogassatok_csak_az_oktatokat/full_commentlist/1#c40077112
Válasz erre: Oltogassátok csak az oktatókat!
2021-04-01T08:07:12+02:00
2021-04-01T08:07:12+02:00
HargitaiE
http://blog.hu/user/1410936
<a href="https://beszeljunkmegis.blog.hu/2021/03/31/oltogassatok_csak_az_oktatokat?full_commentlist=1#c40077082" class="reply_nick_23719" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 40077082 );">@nemecsekerno_007</a>: Pubmed elég? <br />
<a rel="nofollow" href="https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/33213391/">pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/33213391/</a>
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2021/03/31/oltogassatok_csak_az_oktatokat/full_commentlist/1#c40077108
Válasz erre: Oltogassátok csak az oktatókat!
2021-04-01T08:04:28+02:00
2021-04-01T08:04:28+02:00
Andy73
http://blog.hu/user/802632
A tervek szerint tavasz végére mindenkit beoltanak, aki regisztrált. Tehát szeptemberben lehet jelenléti oktatás. Egyébként sok az idősebb oktató, akik veszélyeztetettek, de közülük már vannak, akik megkapták az oltást. <br />
A gond inkább az, hogy még mindig nagyon sokan nem regisztráltak. Kérdés, hogy ez mennyire fog változni a következő hónapokban.<br />
A távoktatás szinte mindenkinél kevésbé hatékony, de a közoktatásban azért nagyobb probléma.
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2021/03/31/oltogassatok_csak_az_oktatokat/full_commentlist/1#c40077082
Válasz erre: Oltogassátok csak az oktatókat!
2021-04-01T07:43:59+02:00
2021-04-01T07:43:59+02:00
nemecsekerno_007
http://blog.hu/user/23719
<a href="https://beszeljunkmegis.blog.hu/2021/03/31/oltogassatok_csak_az_oktatokat?full_commentlist=1#c40077064" class="reply_nick_1410936" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 40077064 );">@HargitaiE</a>: Honnan vannak hiteles adataid? Az, hogy hallottad innen-onnan az nem releváns.
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2021/03/31/oltogassatok_csak_az_oktatokat/full_commentlist/1#c40077064
Válasz erre: Oltogassátok csak az oktatókat!
2021-04-01T07:31:02+02:00
2021-04-01T07:31:02+02:00
HargitaiE
http://blog.hu/user/1410936
<a href="https://beszeljunkmegis.blog.hu/2021/03/31/oltogassatok_csak_az_oktatokat?full_commentlist=1#c40077056" class="reply_nick_23719" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 40077056 );">@nemecsekerno_007</a>: Persze, csak elég sok esetet tudok, amikor rosszul osztották el. Például szerintem pusztán attól, hogy valaki egy orvosképző/egészségügyi intézményhez tartozik, még nem feltétlenül kell beoltani -ez történt januárban. Ugyanis így kapott oltást számos olyan személy, aki sem beteggel, sem diákkal nem érintkezik.
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2021/03/31/oltogassatok_csak_az_oktatokat/full_commentlist/1#c40077056
Válasz erre: Oltogassátok csak az oktatókat!
2021-04-01T07:27:43+02:00
2021-04-01T07:27:43+02:00
nemecsekerno_007
http://blog.hu/user/23719
Minden az oltóanyag mennyiségétől függ.
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2021/03/31/oltogassatok_csak_az_oktatokat/full_commentlist/1#c40077038
Válasz erre: Oltogassátok csak az oktatókat!
2021-04-01T07:09:28+02:00
2021-04-01T07:09:28+02:00
HargitaiE
http://blog.hu/user/1410936
<a href="https://beszeljunkmegis.blog.hu/2021/03/31/oltogassatok_csak_az_oktatokat?full_commentlist=1#c40077034" class="reply_nick_1539976" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 40077034 );">@arthurthedent</a>: Jogos kérdés, a legjobb esetben mindenkit IS villámgyorsan be kellene oltani. Viszont tudtommal a 30, 40, stb. pluszosok még mindig jóval nagyobb arányban kerülnek intenzívre, mint a huszonévesek, tehát ha priorizálni kell, akkor ez tűnik logikusnak.
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2021/03/31/oltogassatok_csak_az_oktatokat/full_commentlist/1#c40077034
Válasz erre: Oltogassátok csak az oktatókat!
2021-04-01T07:02:01+02:00
2021-04-01T07:02:01+02:00
arthurthedent
http://blog.hu/user/1539976
Mi értelme lenne beoltani az oktatókat, ha a hallgatókat nem oltják?
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/07/02/en_marha_961/full_commentlist/1#c38663978
Válasz erre: Én marha
2020-07-04T09:53:32+02:00
2020-07-04T09:53:32+02:00
eßemfaßom meg áll
http://blog.hu/user/733286
<a href="https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/07/02/en_marha_961?full_commentlist=1#c38663638" class="reply_nick_1410936" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38663638 );">@HargitaiE</a>: Gondolom az ügyfélkapus hitelesítés után látja a rendszerük.
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/07/02/en_marha_961/full_commentlist/1#c38663638
Válasz erre: Én marha
2020-07-04T06:52:32+02:00
2020-07-04T06:52:32+02:00
HargitaiE
http://blog.hu/user/1410936
Update: akkor törlik az adataimat, ha megadom az anyám nevét és a születési dátumomat is, amit azért sem értek, mert ezeket nem is adtam meg a rendszerben.
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/07/02/en_marha_961/full_commentlist/1#c38663636
Válasz erre: Én marha
2020-07-04T06:50:33+02:00
2020-07-04T06:50:33+02:00
HargitaiE
http://blog.hu/user/1410936
<a href="https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/07/02/en_marha_961?full_commentlist=1#c38660784" class="reply_nick_1529190" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38660784 );">@varsoigyros</a>: Köszi. Én a menüből navigáltam, és bár ezek szerint nem voltam eléggé körültekintő, nem lett volna rossz, ha a távirat menüpontjában is feltüntetik az infót.
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/07/02/en_marha_961/full_commentlist/1#c38662994
Válasz erre: Én marha
2020-07-03T20:48:50+02:00
2020-07-03T20:48:50+02:00
Paeonia
http://blog.hu/user/593887
@jacint70: Nem, ezeknek nem mindegy. Nem normálisak, az egészen biztos.<br />
<br />
Van egy első ránézésre nem csúnya weboldaluk, ahol kb. semmit sem lehet elintézni, mert semmi sem működik.<br />
Hónapokig küzdöttem az ÉnPostám kártyáért, ami csak magánszemély nevére szólhat, DE ezzel kell a céges ügyeket is intézni. A marha nehezen igénybevett levél-átirányítási szolgáltatásukról számlát nem hajlandóak küldeni. Hónapok óta levelezek velük, idáig elég türelmes voltam, most már a NAV-hoz és a fogy.védelemhez fogok fordulni.
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/07/02/en_marha_961/full_commentlist/1#c38662646
Válasz erre: Én marha
2020-07-03T18:55:41+02:00
2020-07-03T18:55:41+02:00
sutyerák
http://blog.hu/user/116846
a posta az inzultációs görénykedés miatt van,nem a zállampolgárokért.
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/07/02/en_marha_961/full_commentlist/1#c38662474
Válasz erre: Én marha
2020-07-03T17:55:46+02:00
2020-07-03T17:55:46+02:00
jacint70
http://blog.hu/user/41496
Ügyfélkapus azonosító???? Hát nem mindegy nekik, hogy ki fizeti ki bankártyával azt a nyomorult táviratot???
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/07/02/en_marha_961/full_commentlist/1#c38662260
Válasz erre: Én marha
2020-07-03T16:57:26+02:00
2020-07-03T16:57:26+02:00
öreg baka nem rakéta
http://blog.hu/user/889147
Én életem során most jutottam el a csomagfeladáshoz. (68 éves vagyok) Rájöttem, hogy mi nem hiányzott az életemből, mi volt az ami nélkül is normálisan tudok aludni. Érdekes módon korábban, 45 éve leveleztem későbbi életem párjával. akkoriban olcsó volt a posta, és másnapra már ott volt a válasz is. Ma? Rájöttem, hogy a tértivevény sokszor hamarabb megjön, mint az eredeti levél a címzetthez,. Teljesen felesleges címzetnek írni, mert úgy is postafiókra megy a levél, bármi a címzés:) A posta egy ifjú titánokat foglalkoztató (akik mindenhez értenek, csak ahhoz nem amit csinálniuk kéne), az alacsonyabb szinten rabszolgákat foglalkoztató állami cég.
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/07/02/en_marha_961/full_commentlist/1#c38661882
Válasz erre: Én marha
2020-07-03T15:02:11+02:00
2020-07-03T15:02:11+02:00
VonBraun
http://blog.hu/user/40773
Sőt, az ePostakönyv is kiváló találmány, bármilyen közintézmény meg tudja ezt erősíteni. Működött majdnem egy fél napig, aztán országosan összeomlott.<br />
Ha nem megy, ne erőltessük.
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/07/02/en_marha_961/full_commentlist/1#c38661674
Válasz erre: Én marha
2020-07-03T14:04:17+02:00
2020-07-03T14:04:17+02:00
Fairy Girl
http://blog.hu/user/87014
Én nem tudom regisztrálni az Én postámra két éve, ugyanis a férjes nevem és a születési nevem eltér, ráadásul kötőjeles (könyörgöm, manapság szinte minden második emberé ilyen), és ezt az ő rendszerük nem tudja kezelni, hiába van ügyfélkapum, hiába folytattam hosszadalmas levelezést erről velük hónapokon át :D<br />
EGY VICC. Méghozzá ROSSZ vicc.
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/07/02/en_marha_961/full_commentlist/1#c38661570
Válasz erre: Én marha
2020-07-03T13:37:07+02:00
2020-07-03T13:37:07+02:00
varsoigyros
http://blog.hu/user/1529190
Beütöttem a posta.hu oldal keresőjébe a kulcsszót.
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/07/02/en_marha_961/full_commentlist/1#c38661434
Válasz erre: Én marha
2020-07-03T13:15:55+02:00
2020-07-03T13:15:55+02:00
HargitaiE
http://blog.hu/user/1410936
<a href="https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/07/02/en_marha_961?full_commentlist=1#c38660784" class="reply_nick_1529190" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38660784 );">@varsoigyros</a>: No, és ide hogyan jutottál el?
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/07/02/en_marha_961/full_commentlist/1#c38661356
Válasz erre: Én marha
2020-07-03T13:05:00+02:00
2020-07-03T13:05:00+02:00
Kzsolt
http://blog.hu/user/291326
Posta? 2020-ban? Minek? Mire?
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/07/02/en_marha_961/full_commentlist/1#c38660990
Válasz erre: Én marha
2020-07-03T11:21:13+02:00
2020-07-03T11:21:13+02:00
mbazs
http://blog.hu/user/42053
Én kértem ezt az Énpostám kártyát, meg is jött. Ügyfélkapuval is azonosítottam magam. De a kártyát már nem tudtam aktiválni a rendszerben, mert csak. Használhatatlan fos az egész.
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/07/02/en_marha_961/full_commentlist/1#c38660784
Válasz erre: Én marha
2020-07-03T09:58:53+02:00
2020-07-03T09:58:53+02:00
varsoigyros
http://blog.hu/user/1529190
Én ezzel kapcsolatban ezt látom a posta.hun <br />
<br />
"TÁJÉKOZTATÁS SZOLGÁLTATÁS SZÜNETELÉSÉRŐL<br />
Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy az eTávirat szolgáltatásunk jelenleg nem elérhető. Amennyiben táviratot adna fel, javasoljuk, hogy hagyományos feladással tegye meg.<br />
A belföldre szóló hagyományos Táviratok díjait itt találja, továbbá a postákon munkatársaink is készséggel nyújtanak felvilágosítást. Megértésüket köszönjük!
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/05/29/a_zsarnoksag_home_office-a/full_commentlist/1#c38560362
Válasz erre: A zsarnokság home office-a
2020-05-31T07:55:19+02:00
2020-05-31T07:55:19+02:00
midnightcoder2
http://blog.hu/user/1157834
<a href="https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/05/29/a_zsarnoksag_home_office-a?full_commentlist=1#c38560268" class="reply_nick_76178" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38560268 );">@HaCS</a>: Magyarul, a (ma még) személyes jelenlétet igénylő munkák esetében a HO automatikusan kiesik. Szerencsére egyre kevesebb ilyen meló van.<br />
<br />
Amúgy pedig ha nem szar helyen laksz, nem szar helyen dolgozol, és nem vagy teljesen hülye, akkor jó a homeoffice, ha ezek így együtt nem állanak fenn akkor rossz.
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/05/29/a_zsarnoksag_home_office-a/full_commentlist/1#c38560268
Válasz erre: A zsarnokság home office-a
2020-05-31T05:16:29+02:00
2020-05-31T05:16:29+02:00
HaCS
http://blog.hu/user/76178
Tehát összegezve a Home Office hatalmas előnyöket takar:<br />
<br />
- ha az ember nem operátor, kőműves, sebész, vagy egyáltalán nem végez semmilyen olyan folyamatot, ami fizikai jelenlétet igényel<br />
- ha megfelelő az otthona mérete és kialakítása<br />
- ha a dolgozó egyedül él, vagy hasonló cipőben járó "lakótársakkal"<br />
- ha nem túl zavaróak a szomszédok<br />
- ha nincsenek egyéb nehezítő külső körülmények<br />
- ha az ember nem kívánja elválasztani a munkát a magánélettől, hanem egységes "életként" kívánja kezelni az idejét<br />
- ha olyan munkakörben dolgozik, ahol az előző pont időbeosztása egyáltalán lehetséges<br />
- ha a főnök hatékonyan tud számon kérni<br />
- ha a munkavállaló egyébként is megfelelően motivált<br />
- ha a cégnél jó a HO-kultúra (jelentsen ez bármit is)<br />
- ha az ember nem sürgősségi agysebész<br />
- ha az ember nem szeret társasági életet élni a munkatársaival<br />
- ha az embernek megvannak a módszerei az otthoni koncentrálásra<br />
- ha elég gyors az otthoni nyomtató<br />
- ha nincs válsághelyzet<br />
- ha a dolgozónak nem kell félnie az elbocsátástól<br />
- ha a cégnél nincsenek régről maradt elmaradások<br />
- ha a főnököt sem szorongatja a felsővezetés, vagy az eredmény kényszere<br />
<br />
de legfőképp:<br />
<br />
- ha a vezetők törekednek jobban megismerni a beosztottjaikat és a lehetőségeiket, és közösen, a beosztottat felnőttnek tekintve, az önszabályozó munkavégzésében bízva hoznak döntéseket a munkavégzés helyéről - és megannyi más dologról.<br />
<br />
"Kell még valamit mondanom, Ildikó?"
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/05/29/a_zsarnoksag_home_office-a/full_commentlist/1#c38560000
Válasz erre: A zsarnokság home office-a
2020-05-30T22:42:24+02:00
2020-05-30T22:42:24+02:00
Serény Vélemény
http://blog.hu/user/1236861
Mindenesetre Kánai András _gondolatébresztő_ cikkét ilyen szinten személyes támadásnak érzékelni -- hm... nem is tudom pontosan kifejezni, hogy milyen zavarra vall... ráadásul az egy _márciusi_ blogbejegyzés, most meg május legvége van...
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/05/29/a_zsarnoksag_home_office-a/full_commentlist/1#c38559830
Válasz erre: A zsarnokság home office-a
2020-05-30T21:31:23+02:00
2020-05-30T21:31:23+02:00
hunter84
http://blog.hu/user/203960
Egyetértek. Számomra a home office-nak csak pozitív hozadéka van.
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/05/29/a_zsarnoksag_home_office-a/full_commentlist/1#c38559512
Válasz erre: A zsarnokság home office-a
2020-05-30T20:06:34+02:00
2020-05-30T20:06:34+02:00
subtotal
http://blog.hu/user/181309
Majd évtizednyi HO alapján, rettentően utálnék visszamenni állandóra az irodába.
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/05/29/a_zsarnoksag_home_office-a/full_commentlist/1#c38559082
Válasz erre: A zsarnokság home office-a
2020-05-30T18:01:46+02:00
2020-05-30T18:01:46+02:00
midnightcoder2
http://blog.hu/user/1157834
<a href="https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/05/29/a_zsarnoksag_home_office-a?full_commentlist=1#c38558818" class="reply_nick_1370107" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38558818 );">@TarVez</a>: Magyarul, ha normális a munkahely és értelmesek a főnökök akkor jó, ha szar a munkahely és a főnök egy idióta aki rohadtul nem ért ahhoz amit csinál, akkor rossz.
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/05/29/a_zsarnoksag_home_office-a/full_commentlist/1#c38558818
Válasz erre: A zsarnokság home office-a
2020-05-30T16:57:17+02:00
2020-05-30T16:57:17+02:00
TarVez
http://blog.hu/user/1370107
Néha tényleg rémálom lehet a HO. Ha a főnök mikromenedzsel, ha nincs kiépítve az infrastruktúra, és a céges hálózat pár percenként ledob munkafolyamat közben túlterheltség miatt, ha az ember extrovertált, ha éppen válófélben van de még együtt él azzal, akitől éppen válik stb. <br />
Néha arany életet jelent a HO. Ha normális a főnöke, ha nem meetingeltetik agyon az embrt, ha vannak objektív mérőszámok az elvégzett munkára, ha jó az infrastruktúra, ha az ember introvertált, ha olyannal van összezárva, akit szeret, ha LEAN szemlélet alapján dolgozik a munkahely, ha a normális munkaeszköz a munkáltató részéről nem kegy, hanem alap. <br />
<br />
Tényleg nem lehet egyértelműen kijelenteni, hogy a HO jó vagy rossz, de a munkahelyi rugalmasság a HO iránt mindenképpen JÓ!
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/05/29/a_zsarnoksag_home_office-a/full_commentlist/1#c38558762
Válasz erre: A zsarnokság home office-a
2020-05-30T16:36:56+02:00
2020-05-30T16:36:56+02:00
midnightcoder2
http://blog.hu/user/1157834
<a href="https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/05/29/a_zsarnoksag_home_office-a?full_commentlist=1#c38558550" class="reply_nick_40773" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38558550 );">@VonBraun</a>: Amúgy egyébként a legtöbb iroda a helytakarékosság miatt openoffice. Ami azzal jár, hogy az energiád fele eleve kb. a körülötted lévő fehér zaj elnyomására megy el. Amin persze ideig-óráig lehet segíteni Pl. zenehallgatással, csak ettől rövid távon megfájdul a füled, hosszú távon pedig megsüketülsz. A másik dolog ebben, hogy a polgárok nagy része úgy napi 1-2-3 órát utazik naponta azért, hogy eljusson az otthoni gépe elől a munkahelyi gépe elé. Amit a munkaadók ugyan nem számolnak munkaidőnek (bár, ha közben elüt a villamos, az munkahelyi balesetnek számít), de azért szabadidős tevékenységnek sem nevezném - ez valójában pont úgy a munka része mint amit benn csinálsz, csak senki sem fizeti ki, sőt te fizetsz a BKV jegyért vagy a benzinért. És akkor a dolog környezetvédelmi hatását még nem is említettem: csak budapesten alsó hangon is úgy egymillió ember utazik órákat feleslegesen minden nap.
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/05/29/a_zsarnoksag_home_office-a/full_commentlist/1#c38558750
Válasz erre: A zsarnokság home office-a
2020-05-30T16:30:25+02:00
2020-05-30T16:30:25+02:00
midnightcoder2
http://blog.hu/user/1157834
<a href="https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/05/29/a_zsarnoksag_home_office-a?full_commentlist=1#c38558550" class="reply_nick_40773" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38558550 );">@VonBraun</a>: Igazából szerintem a traktoros homeoffice sem akkora sci-fi mint amekkorának látszik. Lásd Pl. <a rel="nofollow" href="https://www.agroinform.hu/gepeszet/vezeto-nelkuli-traktor-gps-vezerelt-technologia-automata-kormanyzas-41221-001">www.agroinform.hu/gepeszet/vezeto-nelkuli-traktor-gps-vezerelt-technologia-automata-kormanyzas-41221-001</a>
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/05/29/a_zsarnoksag_home_office-a/full_commentlist/1#c38558550
Válasz erre: A zsarnokság home office-a
2020-05-30T14:39:40+02:00
2020-05-30T14:39:40+02:00
VonBraun
http://blog.hu/user/40773
Érdekes kifejezés ez a "home office". A 'translate úgy fordítja, hogy "otthoni munkavégzés", és ezt az egyszerűbb emberek elhiszik igaznak. Holott: ~otthoni iroda, iroda otthon. Azaz: személy, aki irodában (lásd még: hivatalban) dolgozik, amit otthonról is tudna megfelelő körülmények között, az ugyanazt csinál(hat)ja otthonról. Tehát _a_ közösségi oldalon megjelent, jópofának szánt, de igazából otromba képek, ahol traktoros, autószerelő, kőműves, patkolókovács, mittudomén osztotta meg csekély értelemtől túltengő kérdését, hogy "ő hogy' dolgozzon hómofiszban?", az sajnos mellénézett, mert pont' nem azt jelenti, hogy ő otthon, a nappaliban szánt, vakol vagy szereli az autót ilyenkor. Ezek valójában nem a posztoló proletárok, hanem az ő értelmük szerint azok a mesteremberek, akiknek a házuk (lásd: az otthonuk) a munkahelyük, mert olyan autószerelők, asztalosok, izék, akiknek a házhoz toldott műhelyük van, de ők eddig is "hómofisztoztak". <br />
Nálunk (naaagy-nagy cég) a "hómofisz" rendkívül hatékonyan működött, de ennek oka volt: elrendelték a "hómofiszt", kiadták a munkát, csekkolták a határidőben történő elvégzését, végül elemezték az irodai és az otthoni munkavégzés hatékonyságának mutatóit. A kapott érték nagyon plusz eltérést mutat a "hómofisz" felé. Az ok (énszerintem): otthon akkor húzódtak rá a munkára, amikor jónak látták, és nyilván akkor dolgoztak, amikor zavartalan körülmények között tudtak. Ennek megfelelően több, nagyobb és osztatlanabb figyelem járult a munkavégzéshez, nem csörgött a telefon, stb., ami aztán meghozta ezt az eredményt. Persze a háttértámogatás nem "hómofiszozott", de a munka kihelyezése, azzal együtt a hatékonyság legalább szinten tartása (de kiderült: növekedése) azért célt ért. Csak meg kellett szervezni, ami mondjuk nem kis feladat.
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/05/29/a_zsarnoksag_home_office-a/full_commentlist/1#c38558064
Válasz erre: A zsarnokság home office-a
2020-05-30T11:38:07+02:00
2020-05-30T11:38:07+02:00
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró
http://blog.hu/user/117536
Álprobléma. A hómogfisz végetér a munkaidővel, s kész. Mi a gond?
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/05/29/a_zsarnoksag_home_office-a/full_commentlist/1#c38558024
Válasz erre: A zsarnokság home office-a
2020-05-30T11:22:04+02:00
2020-05-30T11:22:04+02:00
midnightcoder2
http://blog.hu/user/1157834
Amúgy aki az eredeti cikket írta valószínűleg egy szar cégnél dolgozó emberke lehet aki roppant mód utálja a munkáját, és hatékonyan kerüli is ezt napi 8 órában, a hiányzó teljesítményét pedig aktív seggnyalással kompenzálja. Ezt IRL nagyon szépen meg lehet tenni, míg offline csak az elvégzett munka számít. Ez a magafajtának valóban katasztrófa lehet.
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/05/29/a_zsarnoksag_home_office-a/full_commentlist/1#c38558012
Válasz erre: A zsarnokság home office-a
2020-05-30T11:17:15+02:00
2020-05-30T11:17:15+02:00
midnightcoder2
http://blog.hu/user/1157834
"Az állandó home office megöli a work-life balance ígéretét."<br />
<br />
Ha valaki arra nem képes, hogy megszervezze az otthoni munkavégzését, az max. a WC pucolására alkalmas.<br />
<br />
"Mivel nincsenek szem előtt a kollégák, felütheti a fejét a munkaadó részéről a gyanakvás (vajon tényleg, mindig dolgozik az emberem"<br />
<br />
Fasza kis cég lehet, ahol a munkáltató az alapján dönti el, hogy hogy dolgozik a dolgozó, hogy szorgalmasan ott ül-e a gép előtt. <br />
<br />
"Hosszú távon hiányoznak az irodai élet apró rituáléi: a nemrég látott sorozatok kibeszélései az ásványvizes tartály mellett, a konyhai pletykák, a cigiszünet vagy az ebéd utáni kávézás, netán egy kilépés a sarki kisboltba, büfébe, kávézóba."<br />
<br />
Kurva hatékony lehet az a munkavégzés, ahol az illető a fél életét cigiszünettel tölti.<br />
<br />
"Az olyan fogalmak, mint például a csapatépítés, elerőtlenednek, majd értelmüket vesztik."<br />
A csapatépítő tréning egyébként is csak arra jó, hogy a cég pénzén bebasszon az ember mint a szamár. Ha nem vagy kimondottan alkoholista, akkor ez csak az idő vesztegetése. Én ezekre szabit szoktam kivenni. Igaz, hogy helyette dolgozni kell, de aközben legalább megy az idő, míg a csapatépítés közben csak öl az unalom.
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/05/29/a_zsarnoksag_home_office-a/full_commentlist/1#c38557782
Válasz erre: A zsarnokság home office-a
2020-05-30T09:55:06+02:00
2020-05-30T09:55:06+02:00
moonlight777
http://blog.hu/user/1249601
A csapatépítés az egyik legnagyobb baromság, nem bratyizni járok (jártam) dolgozni, hamem pénzért, mert valamiből meg kell élni. 10 évet dolgoztam multiknál, utáltam bejárni, kényszerbájcsevegni. Sok éve már szabadúszóként, HO-ban dolgozom, saját időbeosztással, semmi nem hiányzik az irodai munkából. Imádom, hogy itthon vagyok, a legjobb dolog.
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/03/08/viragot_kosz_ne/full_commentlist/1#c38261370
Válasz erre: Virágot kösz, ne
2020-03-10T06:08:05+01:00
2020-03-10T06:08:05+01:00
Grimbusz Makszimusz
http://blog.hu/user/1493264
<a href="https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/03/08/viragot_kosz_ne?full_commentlist=1#c38259124" class="reply_nick_132414" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38259124 );">@Medgar</a>: Nem létezik 50kg-s, de egy valamirevaló segédmunkás 2 40-est visz.........................<br />
<br />
Reméljük Boar is elbír kettőt, mert az eszéből nem hiszem, hogy meg tudna élni! :D
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/03/08/viragot_kosz_ne/full_commentlist/1#c38259124
Válasz erre: Virágot kösz, ne
2020-03-09T12:50:37+01:00
2020-03-09T12:50:37+01:00
Medgar
http://blog.hu/user/132414
<a href="https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/03/08/viragot_kosz_ne?full_commentlist=1#c38258278" class="reply_nick_632520" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38258278 );">@Boar.</a>: Nem létezik 50kg-s, de egy valamirevaló segédmunkás 2 40-est visz..
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/03/08/viragot_kosz_ne/full_commentlist/1#c38259044
Válasz erre: Virágot kösz, ne
2020-03-09T12:27:15+01:00
2020-03-09T12:27:15+01:00
komolytalan samu
http://blog.hu/user/611866
<a href="https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/03/08/viragot_kosz_ne?full_commentlist=1#c38258226" class="reply_nick_632520" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38258226 );">@Boar.</a>: EU szabvány. Viszont 40kg-os kiszerelés szinte minden zsákos építőanyagból van.
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/03/08/viragot_kosz_ne/full_commentlist/1#c38258910
Válasz erre: Virágot kösz, ne
2020-03-09T11:54:47+01:00
2020-03-09T11:54:47+01:00
#szájbergyerek#
http://blog.hu/user/180887
<a href="https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/03/08/viragot_kosz_ne?full_commentlist=1#c38258876" class="reply_nick_180887" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38258876 );">@#szájbergyerek#</a>: 2017-ben... de akkor is rohadjon meg....
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/03/08/viragot_kosz_ne/full_commentlist/1#c38258876
Válasz erre: Virágot kösz, ne
2020-03-09T11:46:21+01:00
2020-03-09T11:46:21+01:00
#szájbergyerek#
http://blog.hu/user/180887
"a magyar nő nettó ötvenezerrel keres kevesebbet, mint a férfi"<br />
Pontosabban a magyar nők nettó átlagbére ennyivel kevesebb a magyar férfiak átlagbéréhez viszonyítva per főre visszaosztva 2018-ban. <br />
Ami ugye nem azt jelenti, hogy a magyar nő pontosan ennyivel kap kevesebbet ugyanannál a cégnél, vele azonos munkakörben dolgozó magyar férfinál, mint ahogy azt a blogger sugallni szeretné. (Hogy rohadjon meg!)
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/03/08/viragot_kosz_ne/full_commentlist/1#c38258872
Válasz erre: Virágot kösz, ne
2020-03-09T11:45:28+01:00
2020-03-09T11:45:28+01:00
Tomi1.8VTI
http://blog.hu/user/725366
<a href="https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/03/08/viragot_kosz_ne?full_commentlist=1#c38258658" class="reply_nick_180887" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38258658 );">@#szájbergyerek#</a>: Végigolvastam a dailymail-es cikket, amit belinkeltél. Sajnos maximálisan alátámasztja a személyes tapasztalataimat a nők munkahelyi rivalizálásával kapcsolatban. Bár sosem dolgoztam olyan cégnél, ahol csak nők dolgoztak volna, de 19 évig dolgoztam több száz fős multicégeknél, ahol értelemszerűen voltak nők is. Megtanultam, hogy egy pasi soha nem fog tudni olyan pszichológiai terrort, passzív agresszív viselkedést, mások háta mögött fúrást, lejáratást végezni, mint amire a legtöbb nő ösztönösen képes, ha valaki (lehet az férfi vagy nő) nem szimpatikus neki. És az ellenszenvét bármivel ki lehet érdemelni. Külső adottságokkal (pl, ha egy másik nő jobban néz ki vagy egyszerűen csak fiatalabb vagy vékonyabb) egy véletlenül picit félresikerült hangsúllyal szóhasználattal, elmaradt figyelmességgel, ami szerinte járt volna neki. Tényleg bármilyen aprósággal ki lehet érdemelni egy rosszindulatú nő ellenszenvét, pláne menstruáció előtt 1-3 nappal. Akkor aztán tényleg bármin képesek megsértődni, meg annak az ellenkezőjén is. És a sértettségének az okát soha nem fogja megmondani, de még évek múlva is bosszút áll érte. A megsértődést, a passzív agresszív viselkedést (pl. egyszerűen csak nem viszonozza a köszönést) az információ visszatartást fegyverként használják. Az információ szándékos visszatartásával rendszeresen totál hülyét lehet csinálni bármelyik kollégából és ezt ők nagyon jól tudják és tudatosan alkalmazzák. El lehet képzelni, hogy ezzel a magatartással, amiről a főnökök gyakran nem is tudnak vagy ha tudnak, akkor nem vesznek róla tudomást, mekkora anyagi károkat lehet okozni egy cégnek. Ha pl. elüldözik a jó munkaerőt az adott cégtől vagy ha kiszámolnánk, hogy a rosszindulatú pletykálással, fúrással töltött munkaidőnek mennyi a költsége. Nem állítom, hogy minden nő ilyen. Sőt, szerintem kevesebb, mint a 30%-uk (csak személyes becslés, nem tudom alátámasztani semmilyen statisztikával) De én még nem láttam olyan férfi munkaerőt, aki ezeket a pszichológiai fegyvereket ilyen profin, tudatosan és intenzíven alkalmazná, hogy megsemmisítse, elüldözze vagy ellehetetlenítse a saját kollégáját.
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/03/08/viragot_kosz_ne/full_commentlist/1#c38258658
Válasz erre: Virágot kösz, ne
2020-03-09T10:51:56+01:00
2020-03-09T10:51:56+01:00
#szájbergyerek#
http://blog.hu/user/180887
<a href="https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/03/08/viragot_kosz_ne?full_commentlist=1#c38257604" class="reply_nick_316063" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38257604 );">@Pedgyessy Méter</a>: <br />
Valaki már megpróbálta. Nem járt sikerrel.<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="https://www.dailymail.co.uk/femail/article-1168182/Catfights-handbags-tears-toilets-When-producer-launched-women-TV-company-thought-shed-kissed-goodbye-conflict-.html?printingPage=true">www.dailymail.co.uk/femail/article-1168182/Catfights-handbags-tears-toilets-When-producer-launched-women-TV-company-thought-shed-kissed-goodbye-conflict-.html?printingPage=true</a>
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/03/08/viragot_kosz_ne/full_commentlist/1#c38258488
Válasz erre: Virágot kösz, ne
2020-03-09T10:12:09+01:00
2020-03-09T10:12:09+01:00
Tomi1.8VTI
http://blog.hu/user/725366
<a href="https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/03/08/viragot_kosz_ne?full_commentlist=1#c38258226" class="reply_nick_632520" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38258226 );">@Boar.</a>: "Létezik még 50 kilós cementes zsák?<br />
Szvsz. nem. Aki ilyesmivel példálózik, annak meglehet, vajmi kevés köze van az építőiparhoz..."<br />
<br />
Ez a post nem is az építőiparról szól, hanem a férfiak és a nők közti egyenlőségről. Aminek értelemszerűen a munkateljesítmény terén is egyenlőnek kellene lennie. A munka teljesítmény szempontjából mindegy, hogy hány kg-os csomagokban cipeli fel a munkás az emeletre a cementet (de ez kinek-kinek személyes szimpátia alapján lehet tégla, betonvas vagy csempe is, mert ezek csak példák), a lényeg, hogy mennyi idő alatt mennyi építőanyag áll rendelkezésre a munka helyszínén. Ha egy nő csak 10 kg-os zsákokat tud felcipelni, szerintem egyetlen építésvezető sem tiltaná meg az adott hölgynek, hogy 10 kg-os zsákokat vigyen fel az emeletre, de akkor fusson 5-ször olyan gyorsan felfelé a lépcsőn, mint t egy férfi, aki egyszerre 50 kg-ot cipel fel! Nem fog sikerülni. És ebből a szempontból teljesen irreleváns, hogy mekkora kiszerelésbe van csomagolva az építő anyag.
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/03/08/viragot_kosz_ne/full_commentlist/1#c38258398
Válasz erre: Virágot kösz, ne
2020-03-09T09:46:05+01:00
2020-03-09T09:46:05+01:00
Nancsibacsi
http://blog.hu/user/885811
Nyilván minden cégvezető hülye, mert 50ezerrel többet fizet egy férfi beosztottnak, mint a nőnek, aki ugyanazt a melót megcsinálja. Én ha cégem lennék, akkor csak nőket alkalmaznék, mert spórolnék így mindegyiken 50 ezret. Szóval szép dolog a statisztika, de már az általános iskolában is tanítják, hogy nézzünk a számok mögé, és ha az eredmény totál sci-fi, akkor valamit elszámoltunk. Itt is ez történt.<br />
A nők valóban kevesebbet keresnek - mert nem ugyanazt a munkát végzik el. Illetve elmennek szülni, és ez törést okoz a karrierjükben. De ha valaki ugyanazt, ugyanannyit, ugyanolyan színvonalon csinál - akkor semmi értelme sincs a férfiakat pozitívan megkülönböztetni.<br />
<br />
Én inkább azt látom, hogy a nők időnként pozitív megkülönböztetésben részesülnek, amely végső soron kihat pozitív irányban a bérükre is. Mondok pár példát:<br />
Fősulin volt egy nehéz vizsgánk - hardverekből -, a lány számára rejtéj volt az egész tárgy, plusz nem is készült. Mármint tanulással. Ellenben felvett egy kb 2 számmal szűkebb blúzt, és ő vizsgázott utolsóként. Az egész csoportban csak neki lett 5-ös a vizsgája - nekem 4-es úgy, hogy programozásból 3x voltam országos első, és 1x második - szóval nem állt hozzám túl messze a téma. Ez a lány a női mivoltát kihasználva szerzett végső soron diplomát, és így jobban fizető állást. Nem irigykedek rá (a tanárra sokkal inkább) - de ez akkor is tény.<br />
<br />
Van olyan fejlesztéssel foglakozó multi, ahol előírták a női vezetők százalékos arányát. Nem sok - 30%, 5 éven belül. Mivel eleve dolgozik a cégnél kb 3% nő, ezért:<br />
- Ha egy nő felvételizik, felveszik - ha alkalmas, ha nem.<br />
- Minden nőből csoportvezető lesz - ha alkalmas, ha nem.<br />
Végső soron ők, csak azért mert nők, többet keresnek, mint amit megérdemelnek.<br />
<br />
Előző melóhelyemen volt egy csaj, aki tényleg karrierista volt, és sokat dolgozott, okos is volt. De hogy biztosítsa a gyors előremenetelét, így a tulajdonos szeretője lett. Ez annyit jelentett, hogy a legfelsőbb, tulajdonos szint alatti vezetésbe mondjuk nem 5, hanem 2 év alatt jutott el. Szóval ő is a női mivoltát használva gyorsabban jutott el többet fizető pozícióba, mint bármely férfi.<br />
<br />
Szóval én a nőknél inkább pozitív megkülönböztetést látok. Az tény, hogy pl. egy gyerekes nőre van olyan munkáltató, aki kevésbé számít mint a gyerektelen tökmindegy hogy nőre vagy férfire - de ez nem a neme miatt van, hanem a gyereke miatt. Mivel a feministáknak úgyse lesz gyereke soha, ezért a bloggerinát ez a dolog nem érinti.
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/03/08/viragot_kosz_ne/full_commentlist/1#c38258368
Válasz erre: Virágot kösz, ne
2020-03-09T09:37:16+01:00
2020-03-09T09:37:16+01:00
Ekrü
http://blog.hu/user/1235149
Amúgy tisztelet jelen blog írójának,hogy így állja a sarat anélkül ,hogy cenzúrázna.(Remélem így is marad.) Ugyanis az "Aminek igazán örülnék nőnapra" című blog írója eltüntette az összes eddigi hozzászólást,gondolom a szólás és véleményszabadság jegyében...
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/03/08/viragot_kosz_ne/full_commentlist/1#c38258364
Válasz erre: Virágot kösz, ne
2020-03-09T09:36:39+01:00
2020-03-09T09:36:39+01:00
Frady Endre
http://blog.hu/user/26507
Nőnapi töprengés<br />
<br />
Annak szokott lenni napja,<br />
Ki évközben ritkán kapja<br />
Meg mindazt, mi neki kijár.<br />
Többi csupán süket piár.<br />
<br />
Nézzük meg, mi járna őnek-<br />
-i, azaz a főhősnőnek:<br />
Egyenlő munkáért egyen-<br />
-lő bér, hogy eleget egyen.<br />
<br />
Sose legyen zaklatásnak<br />
Kitéve, s ha mélyre ásnak<br />
Lelkében lélekvájárok,<br />
Béke lássék, ne várárok!<br />
<br />
Mata részeg ura eszét<br />
Vesztve otthon ne verje szét,<br />
Hadd ámuljon el az ódon<br />
Lovagias bánásmódon!<br />
<br />
Legyen több a szabadidő,<br />
Mert különben hamar kidő’,<br />
S férj a házimunka felét<br />
Végezze el! Így szép e lét!<br />
<br />
Folyvást kapva szeretetet,<br />
Igazit s nem tettetettet,<br />
Kivirágzik minden nőnem,<br />
S nőnapigény tovább nem nő.<br />
<br />
„Ez az, költő úr! Ami a szívemen, az a maga száján! Ne nőnap legyen, hanem női egyenjogúság! Ne anyák napja legyen, hanem elég bölcsőde, óvoda és anyák számára is betölthető munkahelyek! Ne pedagógusnap legyen, hanem a nőgyűlölő parlamenti képviselő urak javadalmazásával megegyező tanári fizetés! Mindettől függetlenül azért jólesik a virág is. Ja, és legközelebb ne enjambement halmaz legyen, hanem rendes vers!” /Ordassy Farkasné Bárány Piroska, középiskolai magyar-történelem szakos tanár/<br />
<br />
„Ne hepciáskodj már szívem, mert sose lesz kész a vacsorám! Ja, és keress már egy vázát, hogy letehessem végre ezt a neked hozott nőnapi csokrot! Gyerekekkel, remélem, megcsináltátok a leckét, ugye? Miért nézel úgy rám, mint egy túlhajszolt csataló? Hogy lesz így egy romantikus nőnapi esténk?!” /Ordassy Farkas, vasúthatósági főtanácsos/<br />
<br />
„Párttársaim nevében kikérem magamnak a nőgyűlölő titulust! A szentírás is nyilvánvalóvá teszi, hogy amíg a családfő a munka frontján harcol, addig az asszonyállatnak a munkahelyén, a földeken, a kiskertben, a kamrában, a konyhában, a gyerekszobában, a fonóban, az istállóban, a templomi kórusban, a hitvesi ágyban és a szülőszobában a helye! No, nem egyszerre persze… bár… Még hogy nőgyűlölő?! Piha!” /Vadkan Vid, parlamenti képviselő és az Ájtatos Manók Egybegyűlt Népe (ÁMEN) felekezet Vak Komondor díjas főpénztárnoka/<br />
<br />
„Csak az a versvégi rémrím bukfenc, meg az összes többi, csak azt tudnám feledni! Ha a vers témája az üde virág, akkor a vers technikai megvalósítása a bunkósbot, amellyel a költő ezt a virágot a szétvert vázával egyetemben döngöli bele a kiscelli agyagba. Ha Frady Endrével csak annyira lenne az Erő, mint amennyire a Múzsa, akkor a StarWars 7-ben legfeljebb az elrontott jelenetekben játszhatná Fekete Luk néven Luke Skywalker méltán elfeledett retardált unokáját. Anyám szerint egyébként addig nem lesz női egyenjogúság, amíg én és a Jedi lovagok nem tudunk gyereket szülni. Hát, a feministák kedvéért biztosan nem fogom átoperáltatni magam!” /Puzsér Róbert, kritikus/<br />
<br />
„Nőnap alkalmából hadd szólaljak meg én is! Robikám, ha szülsz nekem egy unokát, olyan egyenlőnek fogom magam érezni, mint az e és az emcénégyzet! Hej, ez a drága Albert, hogy ez hogy tudott fénysebességgel cselezni!” /Puzsér mama/<br />
<br />
„Én nem csak nemzetközi nőnapon rúgom le a nőket zaklató és molesztáló manusok fejét, hanem egész évben! Hja, kérem, itt Texasban is élnek még az ódon lovagi erények!” /Chuck Norris/<br />
<br />
„Kísértet járja be Európát, a Feminizmus kísértete! Legyen minden nap nemzetközi nő! Világ proletárjai, nőnapozzatok!” /részlet a Feminista Kiáltványból/<br />
<br />
„Éljenek a nemzetközi nők az év mind a 365 napján! Szökőévenként 366-on!” /Frady Endre, költőgigász/<br />
<br />
illusztrálva:<br />
<a rel="nofollow" href="http://fradyendre.blogspot.com/2015/03/nonapi-toprenges.html">fradyendre.blogspot.com/2015/03/nonapi-toprenges.html</a>
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/03/08/viragot_kosz_ne/full_commentlist/1#c38258310
Válasz erre: Virágot kösz, ne
2020-03-09T09:15:56+01:00
2020-03-09T09:15:56+01:00
Grimbusz Makszimusz
http://blog.hu/user/1493264
<a href="https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/03/08/viragot_kosz_ne?full_commentlist=1#c38258278" class="reply_nick_632520" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38258278 );">@Boar.</a>:"Tényleg hülyebuzi, a bértrollokat egyformán fizetik vagy nálatok is létezik különbség a férfi/női bérekben?"<br />
<br />
:DDDDDDDDD szerintem meg csak ennyi eszed van és máshoz nem voltál képes hozzászólni a cementes zsákon kívül!<br />
Aki nem ilyen ostoba mint te és érdemben is hozzászól, azt szerinted már fizetik?<br />
Próbáljuk ki, adok tíz rongyot egy kultúrált, legalább átlagos agytevékenységet sejtető kommentért! Lökjed haver! Bár nem hiszem, hogy menni fog! :P
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/03/08/viragot_kosz_ne/full_commentlist/1#c38258278
Válasz erre: Virágot kösz, ne
2020-03-09T09:06:03+01:00
2020-03-09T09:06:03+01:00
Boar.
http://blog.hu/user/632520
<a href="https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/03/08/viragot_kosz_ne?full_commentlist=1#c38258252" class="reply_nick_1493264" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38258252 );">@Grimbusz Makszimusz</a>: Fideszpatkány kuss a neved.<br />
Amúgy csak azért írtam, mert játszotta az eszét az olvtárs miközben szemmel láthatóan fogalma sincs az építőiparról.<br />
Tényleg hülyebuzi, a bértrollokat egyformán fizetik vagy nálatok is létezik különbség a férfi/női bérekben?
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/03/08/viragot_kosz_ne/full_commentlist/1#c38258274
Válasz erre: Virágot kösz, ne
2020-03-09T09:05:02+01:00
2020-03-09T09:05:02+01:00
Kikívánkozott belőlem
http://blog.hu/user/1473908
Nagyon jó kis bejegyzés! Ehhez "Vezetők! Ne adjatok virágot nőnapra! Adjatok inkább lehetőséget. Pontosabban hagyjátok meg a lehetőséget, mert adomány, kompenzáció nem kell. Csak az egyenlő feltételek." - csak annyit tennék hozzá: 'és kollégák', mert az is fontos.
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/03/08/viragot_kosz_ne/full_commentlist/1#c38258258
Válasz erre: Virágot kösz, ne
2020-03-09T08:58:48+01:00
2020-03-09T08:58:48+01:00
Grimbusz Makszimusz
http://blog.hu/user/1493264
A nők sok helyen természetben fizetnek, tehát kisebbek a kiadásaik, így kevesebb fizetés is elég nekik!
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/03/08/viragot_kosz_ne/full_commentlist/1#c38258252
Válasz erre: Virágot kösz, ne
2020-03-09T08:56:08+01:00
2020-03-09T08:56:08+01:00
Grimbusz Makszimusz
http://blog.hu/user/1493264
<a href="https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/03/08/viragot_kosz_ne?full_commentlist=1#c38258226" class="reply_nick_632520" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38258226 );">@Boar.</a>: Létezik még 50 kilós cementes zsák?....................................<br />
<br />
Nem mindegy? Gondolom a súly miatt írta és nem téged mint gyakorló kőművest akart megsérteni szakmai önérzetedben! :D<br />
De azért KÖSZÖNJÜK EMESE!
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/03/08/viragot_kosz_ne/full_commentlist/1#c38258226
Válasz erre: Virágot kösz, ne
2020-03-09T08:46:36+01:00
2020-03-09T08:46:36+01:00
Boar.
http://blog.hu/user/632520
Off<br />
Létezik még 50 kilós cementes zsák?<br />
Szvsz. nem. Aki ilyesmivel példálózik, annak meglehet, vajmi kevés köze van az építőiparhoz...
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/03/08/viragot_kosz_ne/full_commentlist/1#c38258196
Válasz erre: Virágot kösz, ne
2020-03-09T08:32:53+01:00
2020-03-09T08:32:53+01:00
Medgar
http://blog.hu/user/132414
<a rel="nofollow" href="https://www.economist.com/graphic-detail/2017/08/01/are-women-paid-less-than-men-for-the-same-work">www.economist.com/graphic-detail/2017/08/01/are-women-paid-less-than-men-for-the-same-work</a>
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/03/08/viragot_kosz_ne/full_commentlist/1#c38258180
Válasz erre: Virágot kösz, ne
2020-03-09T08:29:15+01:00
2020-03-09T08:29:15+01:00
Grimbusz Makszimusz
http://blog.hu/user/1493264
NŐNAP ÉS NEM FEMINÁCI NAP, NE UTASÍTSÁTOK VISSZA AZ IGAZI NŐK NEVÉBEN A VIRÁGOT,<br />
NE MOCSKOLJÁTOK BE EZT AZ ÜNNEPET!
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/03/08/viragot_kosz_ne/full_commentlist/1#c38258126
Válasz erre: Virágot kösz, ne
2020-03-09T08:05:44+01:00
2020-03-09T08:05:44+01:00
Olasz Bazsa
http://blog.hu/user/1219116
Ezek a cikkek tök feleslegesek, bérkülönbség nem létezik.<br />
Ha elmegy valaki melózni a pl a Mercedes -be vagy akármelyik üzembe, nincsen külön női órabér és férfi órabér. Rendőr vagy? Bíró vagy? Képviselő vagy? A közalkalmazotti bértáblában sincs külön férfi oszlop és női oszlop. A nehéz és veszélyes munkákat szinte kivétel nélkül férfiak végzik el, amiért meg természetesen több pénz is jár, mint egy irodaszékes munkáért. Nincs itt semmilyen probléma.
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/03/08/viragot_kosz_ne/full_commentlist/1#c38258108
Válasz erre: Virágot kösz, ne
2020-03-09T07:58:29+01:00
2020-03-09T07:58:29+01:00
Ekrü
http://blog.hu/user/1235149
"Adjatok inkább egyforma fizetést ugyanazért a munkáért."- Ugyanazért a munkáért ugyanaz a fizetés jár.A különbség az olyan részletekben rejlik,hogy mekkora az illető tapasztalata,milyen régóta dolgozik és mennyire elismert a szakmában.Mert ugye egy sztárügyvéd azért sokkal többet fog keresni,függetlenül attól,hogy férfi avagy nő, mint egy huszadrangú ügyvédecske, hiába van ugyanazon végzettségük.<br />
Egy kutatás szerint a magyar nő nettó ötvenezerrel keres kevesebbet, mint a férfi, "-Valami linkecskét róla?Mert itt van egy másik kutatás,ami szerint Magyarország ebben tekintetben messze az EU-s átlag fölött van,miközben az olyan "bezzegországok",mint Németország,Ausztria,Egyesült Királyság a béka segge alatt...<br />
<a rel="nofollow" href="https://index.hu/chart/2020/03/08/noi_ferfi_berkulonbseg_gender_pay_gap_eurostat/amp">index.hu/chart/2020/03/08/noi_ferfi_berkulonbseg_gender_pay_gap_eurostat/amp</a><br />
"és jóval kisebb az esélye vezetővé válni, "-A vezetővé válás az nem csak végzettség hanem rátermettség kérdése is.Lehet valaki jó szakember,de pocsék vezető.Nincs az a tulajdonos aki érdekei ellen inkább a kevésbé rátermettet választja vezetőnek csak azért mert az férfi.
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/03/08/viragot_kosz_ne/full_commentlist/1#c38258072
Válasz erre: Virágot kösz, ne
2020-03-09T07:41:09+01:00
2020-03-09T07:41:09+01:00
midnight coder
http://blog.hu/user/126052
<a href="https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/03/08/viragot_kosz_ne?full_commentlist=1#c38258038" class="reply_nick_148783" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38258038 );">@DFK</a>: Simán létezhet akár jóval több is. Vegyél Pl. egy geek szoftverfejlesztőt akinek ez az élete és folyamatosan képezi magát, többet van benn a cégnél mint kinn, még éjszaka is a kóddal álmodik, és vegyél egy kismamát akinek az élete a gyereke körül forog, a munkaidő végén azonnal kipottyan a kezéből az egér, és minden második héten otthon van mert beteg a gyerek. Te mint cégvezető melyiket akarnád megtartani a magasabb fizuval ?
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/03/08/viragot_kosz_ne/full_commentlist/1#c38258070
Válasz erre: Virágot kösz, ne
2020-03-09T07:40:34+01:00
2020-03-09T07:40:34+01:00
különvélemény
http://blog.hu/user/181269
"Inkább észre se vegyétek a nemünket egy állásinterjún vagy értekezleten."<br />
<br />
A HR-esek túlnyomó többsége nő.
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/03/08/viragot_kosz_ne/full_commentlist/1#c38258048
Válasz erre: Virágot kösz, ne
2020-03-09T07:35:02+01:00
2020-03-09T07:35:02+01:00
midnight coder
http://blog.hu/user/126052
<a href="https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/03/08/viragot_kosz_ne?full_commentlist=1#c38257868" class="reply_nick_648369" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38257868 );">@élhetetlen</a>: "Ugye nem azt akarod mondani, hogy az 50 kilós cementes zsákot a második emeletre építsz vagy építő mérnökök cipelik fel?"<br />
<br />
Ugye nem gondolod, hogy minden nő alkalmas mérnöknek ? Mint ahogy minden férfi sem az.<br />
Az emberiség elég nagy része eleve segghülye, aki leginkább csak fizikai melóra alkalmas. Férfi esetén is, nő esetén is. Viszont ott már nem egyformák a képességek.
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/03/08/viragot_kosz_ne/full_commentlist/1#c38258038
Válasz erre: Virágot kösz, ne
2020-03-09T07:28:54+01:00
2020-03-09T07:28:54+01:00
DFK
http://blog.hu/user/148783
Ez az 50 ezres wage gap nem létezik.
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/03/08/viragot_kosz_ne/full_commentlist/1#c38258004
Válasz erre: Virágot kösz, ne
2020-03-09T07:11:02+01:00
2020-03-09T07:11:02+01:00
Grimbusz Makszimusz
http://blog.hu/user/1493264
<a href="https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/03/08/viragot_kosz_ne?full_commentlist=1#c38257760" class="reply_nick_725366" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38257760 );">@Tomi1.8VTI</a>: Tök igazad van, olyankor nem követelik az egyenjogúságot, hanem ők a nők!<br />
De nem fizikai munkánál is bejátszik a nőség, amikor felmerül, hogy ki jön be dolgozni hétvégén, ki marad bent este tízig, meg egyéb! Persze normális helyen ez nem probléma, a kolléganő tényleg menjen a családjához, ha beteg a gyerek, természetes, hogy otthon marad vele, de persze az idióta feminácik ezeket az eseteket messze elkerülik. Ezt az egyenlő bérezést sem értem, teljesítménybéren kívül sehol sem összehasonlítható a bérezés ugyanazon munkáért, hiszen a gyakorlattól, az adott munkahelyen eltöltött évekig, rengeteg minden közrejátszik, az ugyanaz a munka fogalma meg végképp nem értelmezhető, hiszen még ugyanabban a munkakörben is eltérő a feladat általában! De hogy mondjak még érdekesebbet, rengeteg nőről tudok, aki többet keres, mint a férfi kolléga, ott ezek alapján akkor szintén van mit tenni? Lecsökkentsük a nő fizetését, vagy emeljük a fasziét?
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/03/08/viragot_kosz_ne/full_commentlist/1#c38257948
Válasz erre: Virágot kösz, ne
2020-03-09T06:22:05+01:00
2020-03-09T06:22:05+01:00
Kampfer
http://blog.hu/user/76340
"Virágot kösz, ne"<br />
<br />
Nos, ha nem, hát nem. Ez sem erőszak!<br />
<br />
"Van egy vállalat, ahol a nagy tekintélyű vezető március 8-án személyesen köszönti a női kollégáit egy-egy cserepecske tulipánnal. Kedves gesztus, igaz?"<br />
<br />
Nem egy, sok ilyen cég van. És igen, kedves gesztus.<br />
<br />
"Ne adjatok virágot nőnapra! Adjatok inkább lehetőséget. Pontosabban hagyjátok meg a lehetőséget, mert adomány, kompenzáció nem kell. Csak az egyenlő feltételek."<br />
<br />
Tehát akkor pontosítsuk a feminácik 'gender-gap' hazudozásait!<br />
<br />
A munkakörök túlnyomó többségét illetően egyszerűen pofátlanul hazudoztok! A munkakörök döntő részében ugyanis a munkáltatók BESOROLÁS szerint béreznek, vagyis tökmindegy, hogy férfi vagy nő az illető. A munkakörhöz adott besorolású bér tartozik és pont. A magasabb kvalitást, egyéni képességet vagy képzést igénylő állásokban a bér már ALKU tárgya. Ez jellemzi a menedzseri és felsővezetői munkaköröket is. Ott már aszerint megy a juttatás, hogy mit tud kialkudni az illető. Függetlenül attól, hogy nő vagy pasi. És a feltételek egyenlőek.<br />
<br />
"Adjatok inkább egyforma fizetést ugyanazért a munkáért."<br />
<br />
Poszter! Hazudsz! Azt kaptok!<br />
<br />
"Egy kutatás szerint a magyar nő nettó ötvenezerrel keres kevesebbet, mint a férfi..."<br />
<br />
Ki kutatott ki ekkora faszságot??? Milyen kutatás??? Konkrétan??? Van fogalmad arról, hogy hogyan aránylik a nettó ötven ropi az átlagbérhez és a mediánbérhez??? Nos ezzel a hülyeséggel a 'kutatók' a női társadalom 95+%-át szépen ki is zárták a problémakörből. 50 ropi nettó különbség??? Ez bruttó 90-100 ezer körüli különbség. Akkor a kutya nem alkalmazna férfit! Ez egy sunyi és pofátlan hazugság! Évekig vezettem érdekképviseletet, nekem ne magyarázd be ezt a baromságodat! Poszter! Vagy te hazudozol, vagy a kutatás, amit idézgetsz, vagy mindketten! NINCS ekkora bérkülönbség, kivéve a felsővezetői munkaköröket. Ott viszont a juttatások alku tárgyát képezik, vagyis tessék ügyesebben vagy okosabban alkudni. Ez ilyen. A munkakörök döntő részében besorolás szerint történik a bérezés! Ebben a kérdésben egyébként még az országos szövetség vezetése is el lett hajtva a p*csába és maga a tagság hajtotta el őket!<br />
<br />
"...és jóval kisebb az esélye vezetővé válni, mint a céges bulin letaperolódni."<br />
<br />
Képességek, kiállás és fellépés kérdése! A letaperolódást pedig egy férfi vezető is képes azonnali kirúgással honorálni, ennek egyébként magam is tanúja voltam. Szóval hátrább az agarakkal, még akkor is, ha a balliba femináci propaganda épp aktuális ostobaságait kell is nyomnotok!<br />
<br />
"Ne adjatok virágot nőnapra! Inkább észre se vegyétek a nemünket egy állásinterjún vagy értekezleten."<br />
<br />
Pedig észre fogják venni! Mert vannak nemek. Kettő van belőlük. Férfi és női. És igenis van különbség és ez a különbség normális és természetes! Poszter! Hazudozol, valótlanságokat hordasz össze. Egy interjún még a női hr-esek döntő része szerint is az első benyomás kulcskérdés. És ennek bizony része az is, hogy a jelentkező férfi vagy nő. És ez így normális.<br />
<br />
"Persze, ezt azzal a nővel lehet könnyen megtenni, aki maga sem a nemi jegyeiből kovácsol előnyt."<br />
<br />
Leszel szíves majd azért is aggódni, amikor a feszült 'p*csa' női vezető szépen egyenként 'levadássza' a férfi beosztottjait, lesz@rva minden egyéb körülményt, családot, feleséget és hasonló zavaró tényezőket. Telekommunikációs cég női középvezetője hosszú éveken át művelte ezt szabadon, szintén tanúja voltam. jogi eset is lehetett volna, nem lett az. Azóta felsővezető...<br />
<br />
"Ne adjatok virágot nőnapra! Majd ad a párunk, apánk, fiunk, szomszédunk."<br />
<br />
És ugye azzal nem lesz bajod? Amiatt nem fogsz vörös fejjel gépelni, hogy a párod 'kiszúrja a szemed' pár szál virággal??? Hm...?<br />
<br />
"Mert attól, hogy a munkánkban egyenjogúak volnánk, a magánéletünkben még megőrizhetjük női mivoltunkat."<br />
<br />
Egyenjogúak vagytok. Ha ennyivel olcsóbbak lennétek, akkor a piac törvényei szerint a cégek csak nőket alkalmaznának, hiszen ennyivel 'költséghatékonyabb' döntés őket alkalmazni. De ez nem így van. A vezetés kérdése pedig éppen annyira az alkalmasság kérdése kell legyen, mint a politikusi pálya kérdése. Nincs szükség semmiféle 'kvótára', ahogy azt az agyhalott 'unijó' preferálja! Alkalmasság és rátermettség döntsön, ne a nemek kérdése! És kétféle nem közül lehet választani, nem hetvenvalahány elméleti kitaláció közül, amit beteg és felforgató 'intézmények' és 'szervezetek' propagálnak!<br />
<br />
"Aki szeretné, még palacsintát is süthet a virágért cserébe."<br />
<br />
Cserébe??? Esetleg azért, mert pusztán csak szeretik...???<br />
<br />
"Évszázados berögződés, még dolgozni kell ezen."<br />
<br />
Nem! Pár évtizedes agybetegség, amin jól körülírható szervezetek dolgoznak keményen. És nem, ezen nem kellene egyáltalán dolgozni! A valódi problémákon kell(ene) dolgozni, azokat megoldani és nem ilyen 'álproblémákat' gyártani (szabadon a nem-nagyon értelmes 'kunhalmi' után...)!<br />
Kamp.
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/03/08/viragot_kosz_ne/full_commentlist/1#c38257868
Válasz erre: Virágot kösz, ne
2020-03-09T02:44:11+01:00
2020-03-09T02:44:11+01:00
élhetetlen
http://blog.hu/user/648369
Itt mindenki elúszott egy kicsit a saját irányába. @Pedgyessy Méter: “ki akadályozza őket abban hogy olyan vállalkozást alapítsanak amiben (csak) nőket alkalmazzanak magas fizetéssel?”. Senki. Sokan meg is csinálják. De lehet, hogy újdonságot mondok, lehet valaki nagyon jó szakember, de nem jó menedzser, és akkor nem alapít céget. Ettől még a jó szakember nőt is meg lehet fizetni rendesen. <br />
@Tomi1.8VTI: Ugye nem azt akarod mondani, hogy az 50 kilós cementes zsákot a második emeletre építsz vagy építő mérnökök cipelik fel? Tervezni meg ugyanúgy tudhat egy nő is. Sőt, az egyik barátnőm a 150 cm magasságával, 40 kilójával harminc évig építésvezető volt. Itt már egyenrangú munkát végeznek a nők és a férfiak. <br />
@Örömhernyó: “A férfi korunk négere és zsidója. Üldözött, megvetett alember.”. Azért ne ess túlzásokba! Szegény, elnyomott férfiak a munkahelyen. Kapj a fejedhez! “Aki teljesít, azt elismerik. Az ilyen nem tekinti magát áldozatnak, de nem is lesz belőle férfigyűlölő hárpia.”. Ez viszont igaz. <br />
És most a bloggazdának. @HargitaiE: Nem kéne kiönteni a fürdővízzel a gyereket is. Tíz éveken keresztül ment a munkahelyemen, hogy a fiúk hoztak egy kis virágot nőnapra, mi vittünk sütit, megkínáltuk őket, fél óra munkaidő kiesés, elmegy ennél több is, ha nem szalagon dolgozol. Köszönet képpen ápr. 1-én férfinapot tartottunk, vittünk sütit, és vettünk pár doboz kakaót, babazsúr, és élveztük. Húsvétkor locsolás, volt aki sütivel, volt aki hímes tojással köszönte meg a figyelmességet. Aztán belépett egy srác, aki képes volt befolyásolni a többieket, (van ilyen), neki csak a felesége a nő, a női munkatárs csak munkatárs, és kiírtotta ezt a szokást. Kinek lett jobb? “Virágot kösz, ne“, kölcsönös kedvességet se, szokásokat se, sőt, egymással törődést se, elég a munka? Miközben az utazás, 8-10 óra munka több idő, mint amit a családoddal töltesz elalvás előtt? Erre vágysz?
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/03/08/viragot_kosz_ne/full_commentlist/1#c38257846
Válasz erre: Virágot kösz, ne
2020-03-09T01:08:16+01:00
2020-03-09T01:08:16+01:00
komolytalan samu
http://blog.hu/user/611866
Az a baj, hogy a 15% női mínusz egyszerűen nem igaz, ez egy adatokkal cáfolt, debil félreértés ill. kamu. Nem ugyanazért a munkáért kaptok annyival kevesebbet. Ugyanabban a munkakörben, végzettséggel, ugyanannyi tapasztalattal stb. gyak. nincs különbség a bérekben. Állami szektorban spec. bértábla van, ahol ez egyenesen tilos. A családomban (anyuék generációjában is) több, komoly karriert befutó nő van. Orvosok, bírók, jogászok. Egyik sem szembesült, wage gap-el, pedig amikor ők kezdték, akkor ez a kifejezés még nem is létezett. <br />
<br />
A nők pl. más munkaköröket választanak, vagy elmennek szülni (egy ígéretes karrier közepén is), majd a gyermeknevelés, a gyermekbetegségek következményeinek nagyobbik fele is rájuk hárulnak. Ez részben ugyan társadalmi szokás, de részben viszont rohadtul igazolt pszichológiai szükséglete a gyerekenek az első három évében. Apa bármennyire is szereti a gyereket, ebben a korban nem pótolja anyát (és sok esetben még később sem tudja). A szülés, ill. az anyaság messze a legnagyobb hátránya a nőknek, munkaadói szempontból, versenyszektorban szó szerint milliókkal, ha nem tízmilliókkal kellene a cégeket kedvezmények formájában kompenzálni azért, hogy a jogi előírások szerint bármikor el kelljen elengednie egy kiváló munkaerőt, a munkahelyét megtartania (a GYES végéig), az átmeneti időszakra találni egy határozott munkaidejű megfelelő munkaerőt (nem egyszerű), akit aztán ha végre találtál egy ilyet, és beválik 1-4 év múlva (esetleg akkor már jön a második is) minden tapasztalatával, sikerével együtt ki kell raknod, mert anyának helye van. Szóval anya visszajön, és bármilyen jó (azért vettem fel, mert nagyon jó), nyilván hónapokba telik mire visszarázódik a kerékvágásba, de ez sem lesz sima, ha a kisgyerek beteg, akkor valószínűleg ő esik ki évente ötször betegszabira teljesen kiszámíthatatlanul. A vele együtt induló férfikolléga 2-3 évvel többet dolgozott, megcsinált pár extra képzést, elő lett léptetve (nyiiván nagyobb fizuért) és bár gondolom az ő felesége is gyűlöl ezért, de ha tényleg nincs más opció, akkor nagyon néha este 10-ig tolja a projektet, amit anyuka teljesen érthető módon nem tud vállalni. Ja és nem lép le egy hét betegszabira a határidő előtt két nappal, mint anyuka, aki otthonról amúgy tényleg igyekszik megoldani a helyzetet, de egy lázas 3 éves mellett ez nem mindig működik. Nem az ő hibája, de nem mindig működik. <br />
<br />
Nem az anyák ellen beszélek, ez a legcsodásabb, legtiszteletreméltóbb dolog a világon, és látom, ahogy brilliáns nők őrlődnek a karrier és a gyerekek között, gyötörve őket a lelkiismeret a gyerekektől elvett idő miatt, és néha a saját gyerekeikre haragudva azért, amit azok elvettek a karrierjükből, tőlük. Sok nő van, aki feladja a karriert, hazamegy, ha megtehetik, vagy takarékra teszi magát. <br />
<br />
Értelmesen és őszintén kellene beszélni erről, valós segítséget kellene adni a nőknek, mert ez nagyon sok szempontból az egyik legkeményebb kihívás, de helyett ezt az fogalmatlan, primitív, félrevezető faszságot hallom, amiben egy gagyi zsfilmes nemekharca szcifivé van lealjasítva az egész, ami nyilván csak ront a helyzeten.
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/03/08/viragot_kosz_ne/full_commentlist/1#c38257808
Válasz erre: Virágot kösz, ne
2020-03-09T00:36:41+01:00
2020-03-09T00:36:41+01:00
Örömhernyó
http://blog.hu/user/1476122
<a href="https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/03/08/viragot_kosz_ne?full_commentlist=1#c38257806" class="reply_nick_1476122" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38257806 );">@Örömhernyó</a>: Nőknél is ez van. Aki teljesít, azt elismerik. Az ilyen nem tekinti magát áldozatnak, de nem is lesz belőle férfigyűlölő hárpia.
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/03/08/viragot_kosz_ne/full_commentlist/1#c38257806
Válasz erre: Virágot kösz, ne
2020-03-09T00:35:15+01:00
2020-03-09T00:35:15+01:00
Örömhernyó
http://blog.hu/user/1476122
Azt nem értem, hogy miért kell ilyen akaratunktól független dolgokat az identitásunk részévé tenni.<br />
Ez vezet a kilikkesedéshez.<br />
Volt homoszexuális munkatársam évekkel ezelőtt. Engem nem érdekel, hogy ő meleg, de ő ezt központi kérdésnek tekintette, mindenhez való hozzáállását ez határozta meg, ezzel határozta meg magát, ezzel a kérdéssel foglalkozott állandóan. Mondtam neki, hogy senkit sem érdekel, hogy ő meleg, csak dolgozni kellene, mert ez egy munkahely és az alapján ítélik meg, amit teljesít.
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/03/08/viragot_kosz_ne/full_commentlist/1#c38257786
Válasz erre: Virágot kösz, ne
2020-03-09T00:21:23+01:00
2020-03-09T00:21:23+01:00
Örömhernyó
http://blog.hu/user/1476122
A feltételek egyenlőek. Csak a nők közül sokan a könnyebb utat választják.<br />
Munkahelyen, ahol csupa nővel voltam körülvéve, pokoli volt a hangulat. Állandó intrika, fúrás, bullying. Mert a nők csordaszellemben követték a legalattomosabb csajt, aki élvezte ezt. Egy huszonéves kis pics@ volt. És negyvenes családanyák agyát is sikerült megfertőznie a szarkeverésével.<br />
Aztán jelentettem a főnöknek, tulajdonosnak, hogy késve jár dolgozni, mások fedezik. Kirúgták. Ezt tettem egy nővel.<br />
Aztán jött 2 férfi kolléga és nyugi lett. Persze férfiak közt is vannak kiállhatatlanok. Az olyanok, akiket nők neveltek fel, akiket a nőknek való imponálás arra visz, hogy az áskálódó nők kedvében járjanak.<br />
<br />
Break free of the pussy spell!<br />
<br />
A kétkilós szatyortól egy férfi se szarik be. Két kiló az két doboz tej. Vagy 4 üveg sör.<br />
A férfi korunk négere és zsidója. Üldözött, megvetett alember.<br />
Ja, buliban (egyetem alatt és után) én egyetlen lányt se taperoltam, ellenben hozzám dörzsölték a muffjukat tánc közben, az ölembe ültek meglepetésszerűen, smároltak le kapásból, jöttek oda kissé ittasan, hogy mi van nem tetszem neked szépszemű? Lehet, hogy szerencsétlennek kellene éreznem magam emiatt? Rámarkoltak a seggemre a csajok. Én soha nem tettem ilyet. Biztos vagyok benne, hogy vannak ellenszenves taperoló férfiak, de azt is látni kell, hogy a nők igénylik az agresszív közeledést. A bélázás, bénázás, somfordálás, engedélykérés nem jön be.<br />
Voltam én is engedélykérő kis szerelmes fiúcska. 4 hónap után végre megmondtam a lánynak, hogy most akkor legyen már szex vagy vége. Kiderült, hogy ő arra várt, hogy én lehengereljem, ledöntsem, kérdés nélkül.<br />
Az van, hogy a nő, ha a férfi tetszik neki, akkor a diszkó parkolójában lebonyolított töcskölést is úgy éli meg, hogy az a legromantikusabb együttlét a világon. Ha tetszik neki a férfi, akkor a seggrefogását is imádja. Ha nem tetszik, akkor meg tökmindegy mit csinál.
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/03/08/viragot_kosz_ne/full_commentlist/1#c38257760
Válasz erre: Virágot kösz, ne
2020-03-08T23:54:25+01:00
2020-03-08T23:54:25+01:00
Tomi1.8VTI
http://blog.hu/user/725366
"jó, akkor megadjuk a lehetőséget, tessék a nőnek cipelni, emelni, kőműveskedni, havat lapátolni, tüntetők ellen vonulni, magasba mászni. Én erre azt mondom: van nő, aki szeretné is ezeket végezni. És bizony, van férfi, aki pedig sírva menekül egy kétkilós szatyor cipelésétől."<br />
<br />
Lszi. mutass be engem személyesen azoknak a nőknek, akik szeretnének cipelni, emelni, kőművesek lenni! Holnaptól tudok nekik állást, természetesen a férfiakéval azonos bérért. De elvárás a férfiakéval azonos teljesítmény is. Ugyanúgy vigye fel a vállán az 50 kilós cementes zsákot a második emeletre és ezt minden nap pont ugyanannyiszor, mint a férfiak. Természetesen menstruáció előtt 2 nappal is pontosan ugyanolyan keményen kell dolgozni, mint máskor és ha beteg a gyereke, akkor is a férfiakéval azonos teljesítményt kell nyújtania. Ha kell, privátban szívesen átküldöm a tel. számomat, hogy könnyebb legyen összehozni a bemutatkozást. Hány ilyen hölgyet tudsz? Minél több kellene, nagy a munkaerő hiány.<br />
És kellenének még olyan lányok is, akik szeretnének nyáron 40 fokban forró aszfaltot teríteni, továbbá olyanok, akik értenek a mezőgazdasági gép szereléshez, megvan hozzá a végzettségük a gyakorlatuk, simán kiszerelnek egy 40 kilós kardántengelyt és nem zavarja őket, ha koszos lesz a kezük meg a ruhájuk.
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/03/08/viragot_kosz_ne/full_commentlist/1#c38257604
Válasz erre: Virágot kösz, ne
2020-03-08T22:39:35+01:00
2020-03-08T22:39:35+01:00
Pedgyessy Méter
http://blog.hu/user/316063
Rengeteg gazdag nő van, ki akadályozza öket abban hogy olyan vállalkozást alapitsanak amiben (csak) nöket alkalmazzanak magas fizetéssel?
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/02/14/love_is_love_troll_is_troll/full_commentlist/1#c38168838
Válasz erre: Love is love, troll is troll
2020-02-14T18:31:09+01:00
2020-02-14T18:31:09+01:00
Gösser söralátét
http://blog.hu/user/1376593
" Meglovagolta a nyilvánosság, a közfigyelem hullámait."<br />
<br />
Pont mint te.<br />
<br />
"Ez egy ügyesen megtervezett, szellemes reklám. Nevezzük már nevén a gyereket!"<br />
<br />
Jelen esetben a sajátod. <br />
<br />
Csak nem érted, hogy pontosan ugyanazt teszed ezzel a lecsengett és újból előásott sztorival.
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/02/14/love_is_love_troll_is_troll/full_commentlist/1#c38168510
Válasz erre: Love is love, troll is troll
2020-02-14T16:56:37+01:00
2020-02-14T16:56:37+01:00
Frady Endre
http://blog.hu/user/26507
Cola mámor<br />
<br />
Megiszok egy Colát,<br />
Az mos engem jól át.<br />
Savágyúval lövet<br />
S vesémben a követ<br />
Szétmállasztja hamar.<br />
Jó is a lé, ha mar!<br />
<br />
illusztrálva:<br />
<a rel="nofollow" href="http://fradyendre.blogspot.com/2011/10/cola-mamor.html">fradyendre.blogspot.com/2011/10/cola-mamor.html</a>
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/01/28/a_husgolyo_ami_felrobbantotta_a_netet/full_commentlist/1#c38107876
Válasz erre: A húsgolyó, ami felrobbantotta a netet
2020-01-31T10:17:20+01:00
2020-01-31T10:17:20+01:00
Kicknick
http://blog.hu/user/248061
<a href="https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/01/28/a_husgolyo_ami_felrobbantotta_a_netet?full_commentlist=1#c38103132" class="reply_nick_136885" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38103132 );">@consul</a>: ikeás konyhabútor összerakva 500ezer, ugyanez fából a szomszéd asztalosnál 3millió. <br />
Szerinted?<br />
<br />
<a href="https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/01/28/a_husgolyo_ami_felrobbantotta_a_netet?full_commentlist=1#c38102882" class="reply_nick_400326" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38102882 );">@SzMiki</a>: kegyetlenül elbántál velük, gratulálok!!!
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/01/28/a_husgolyo_ami_felrobbantotta_a_netet/full_commentlist/1#c38107594
Válasz erre: A húsgolyó, ami felrobbantotta a netet
2020-01-31T09:10:25+01:00
2020-01-31T09:10:25+01:00
HargitaiE
http://blog.hu/user/1410936
<a href="https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/01/28/a_husgolyo_ami_felrobbantotta_a_netet?full_commentlist=1#c38100498" class="reply_nick_1236861" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38100498 );">@Serény Vélemény</a>: Nem mondtam, hogy kifejezetten annak örülök: így vagy úgy, az Ikea észrevett egy releváns posztot a social mediában. Hanem annak a hozzáállásnak, amit az algoritmusok mögött álló EMBEREK tanúsítanak.
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/01/28/a_husgolyo_ami_felrobbantotta_a_netet/full_commentlist/1#c38103938
Válasz erre: A húsgolyó, ami felrobbantotta a netet
2020-01-30T09:54:14+01:00
2020-01-30T09:54:14+01:00
Fairy Girl
http://blog.hu/user/87014
<a href="https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/01/28/a_husgolyo_ami_felrobbantotta_a_netet?full_commentlist=1#c38103132" class="reply_nick_136885" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38103132 );">@consul</a>: de ezt miért nem nekik írod?
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/01/28/a_husgolyo_ami_felrobbantotta_a_netet/full_commentlist/1#c38103232
Válasz erre: A húsgolyó, ami felrobbantotta a netet
2020-01-30T00:28:25+01:00
2020-01-30T00:28:25+01:00
KékFény6
http://blog.hu/user/1329
<a href="https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/01/28/a_husgolyo_ami_felrobbantotta_a_netet?full_commentlist=1#c38103132" class="reply_nick_136885" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38103132 );">@consul</a>: Most is lehet olyan bútort kapni (pl. az IKEA-ban is vannak fenyőbútorok), csak éppen nem megfizethető az áruk a legtöbb embernek. A szállíthatóságról nem is beszélve...
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/01/28/a_husgolyo_ami_felrobbantotta_a_netet/full_commentlist/1#c38103164
Válasz erre: A húsgolyó, ami felrobbantotta a netet
2020-01-29T23:19:55+01:00
2020-01-29T23:19:55+01:00
ogli dzsí
http://blog.hu/user/941091
<a href="https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/01/28/a_husgolyo_ami_felrobbantotta_a_netet?full_commentlist=1#c38102882" class="reply_nick_400326" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38102882 );">@SzMiki</a>: nem jarsz eleget a LIDL zsenialis faszbukjara az IKEA zsenialis marketingeseit olvasni
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/01/28/a_husgolyo_ami_felrobbantotta_a_netet/full_commentlist/1#c38103132
Válasz erre: A húsgolyó, ami felrobbantotta a netet
2020-01-29T23:05:24+01:00
2020-01-29T23:05:24+01:00
consul
http://blog.hu/user/136885
Kedves IKEA!<br />
Mikor ér el a bútoripar újra arra a szintre, hogy a bútorok fából és ne pozdorjából legyenek? Ja, akkor tartósabbak lennének és nem kellene gyakrabban menni hozzátok? Bocs... Pedig talán a mű- és ragasztóanyag nélkül a környezetvédelem is érvényesülhetne.<br />
A húsgolyótok pedig gagyi. <br />
Egy VEVŐ
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/01/28/a_husgolyo_ami_felrobbantotta_a_netet/full_commentlist/1#c38102882
Válasz erre: A húsgolyó, ami felrobbantotta a netet
2020-01-29T21:27:31+01:00
2020-01-29T21:27:31+01:00
SzMiki
http://blog.hu/user/400326
Az IKEA marketingesei azt érték el a húsgolyóikkal, hogy igen trendivé tették az áruházban zabálást. Tele a parkoló a zabálók autóival.Állandóan. Én pedig, aki egy bútor áruházba bútort vásárolni mennék, kínlódhatok a parkolással a legtávolabbi helyeken, meg tologathatom a megvásárolt cuccokat ugyanoda a világ vérére.<br />
Megoldottam, nem járok oda.
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/01/28/a_husgolyo_ami_felrobbantotta_a_netet/full_commentlist/1#c38101424
Válasz erre: A húsgolyó, ami felrobbantotta a netet
2020-01-29T13:41:04+01:00
2020-01-29T13:41:04+01:00
Frady Endre
http://blog.hu/user/26507
Addig is egy kis illusztrált IKEA tébolylíra:<br />
<a rel="nofollow" href="https://fradyendre.blogspot.com/2012/11/reszlet-2020-as-ikea-katalogusbol.html">fradyendre.blogspot.com/2012/11/reszlet-2020-as-ikea-katalogusbol.html</a><br />
:)
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/01/28/a_husgolyo_ami_felrobbantotta_a_netet/full_commentlist/1#c38100664
Válasz erre: A húsgolyó, ami felrobbantotta a netet
2020-01-29T09:34:05+01:00
2020-01-29T09:34:05+01:00
ColT
http://blog.hu/user/40347
<a href="https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/01/28/a_husgolyo_ami_felrobbantotta_a_netet?full_commentlist=1#c38100498" class="reply_nick_1236861" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38100498 );">@Serény Vélemény</a>: De ez amúgy miért baj? <br />
Amíg nincs user profilozás, és pláne azt személyhez kapcsolás, addig nem azt csinálnak publikus adatokkal, amit akarnak?
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/01/28/a_husgolyo_ami_felrobbantotta_a_netet/full_commentlist/1#c38100498
Válasz erre: A húsgolyó, ami felrobbantotta a netet
2020-01-29T08:25:12+01:00
2020-01-29T08:25:12+01:00
Serény Vélemény
http://blog.hu/user/1236861
Na jó, beszéljünk, mégis :D <br />
Tulajdonképpen annak örülsz, hogy az ikea által alkalmazott "social media monitoring tool" (lásd még példaként: <a rel="nofollow" href="https://www.brandwatch.com/blog/top-social-media-monitoring-tools/">www.brandwatch.com/blog/top-social-media-monitoring-tools/</a> )<br />
annyira menő, annyira tud a mesterséges intelligenciája, hogy bizonyos keresőkifejezések például: "Svéd[ragozva is] [közelében] húsgolyó" találat esetén is feldobja a kezelőfelületre és lehetőséget biztosít az emberi munkaerő számára valami frappáns válasz megalkotására. Ezek szerint még akkor is, ha nincs közvetlen "ikea" találat a környéken.<br />
Tehát: <br />
1) nem csak 0-24 ben monitorozzák a teljes netet,<br />
2) de még arra is van licencük, hogy az ilyen, egyébként semleges hangvételű -- az ai ezt is meghatározza/meghatározhatja a fent social media monitoring tool-oknál! -- megjegyzéseket osztályozza, és reakció lehetőséget biztosít a humán munkaerőnek.
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/01/28/a_husgolyo_ami_felrobbantotta_a_netet/full_commentlist/1#c38100386
Válasz erre: A húsgolyó, ami felrobbantotta a netet
2020-01-29T07:24:32+01:00
2020-01-29T07:24:32+01:00
Intruder71
http://blog.hu/user/726263
<a href="https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/01/28/a_husgolyo_ami_felrobbantotta_a_netet?full_commentlist=1#c38100372" class="reply_nick_1410936" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38100372 );">@HargitaiE</a>: Onnan kiszorultak a trollok. Valahol ki kell élniük magukat. :)<br />
Egészen elképesztő ez az egyből fikázás. :(
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/01/28/a_husgolyo_ami_felrobbantotta_a_netet/full_commentlist/1#c38100372
Válasz erre: A húsgolyó, ami felrobbantotta a netet
2020-01-29T07:09:55+01:00
2020-01-29T07:09:55+01:00
HargitaiE
http://blog.hu/user/1410936
Hú, emberek, tényleg ennyire bal lábbal keltetek fel ma/idén/ebben az évezredben?
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/01/28/a_husgolyo_ami_felrobbantotta_a_netet/full_commentlist/1#c38100370
Válasz erre: A húsgolyó, ami felrobbantotta a netet
2020-01-29T07:09:23+01:00
2020-01-29T07:09:23+01:00
HargitaiE
http://blog.hu/user/1410936
<a href="https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/01/28/a_husgolyo_ami_felrobbantotta_a_netet?full_commentlist=1#c38100352" class="reply_nick_941091" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38100352 );">@ogli dzsí</a>: *screenshot (előtte link). Érvelj!
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/01/28/a_husgolyo_ami_felrobbantotta_a_netet/full_commentlist/1#c38100360
Válasz erre: A húsgolyó, ami felrobbantotta a netet
2020-01-29T07:04:49+01:00
2020-01-29T07:04:49+01:00
OkoskaTo:rp
http://blog.hu/user/40297
Az igazi troll komment: Lassan már csak x bútorért kell Svédországba menni, mert az Ikea megszüntette az árusítását, hiába volt az egyik legnépszerűbb termék.
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/01/28/a_husgolyo_ami_felrobbantotta_a_netet/full_commentlist/1#c38100352
Válasz erre: A húsgolyó, ami felrobbantotta a netet
2020-01-29T07:01:28+01:00
2020-01-29T07:01:28+01:00
ogli dzsí
http://blog.hu/user/941091
ahhoz kell egy lelki szegenyseg hogy valaki a LIDL faszbukjat szkennelje
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/01/28/a_husgolyo_ami_felrobbantotta_a_netet/full_commentlist/1#c38100328
Válasz erre: A húsgolyó, ami felrobbantotta a netet
2020-01-29T06:46:52+01:00
2020-01-29T06:46:52+01:00
HargitaiE
http://blog.hu/user/1410936
<a href="https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/01/28/a_husgolyo_ami_felrobbantotta_a_netet?full_commentlist=1#c38100240" class="reply_nick_470636" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38100240 );">@karmon manna</a>: Ha vetsz egy pillantást ezeknek a cégeknek az online jelenlétére, meggyőződhetsz róla, hogy egész évben hasonlóan nyomják. De éppen ezt mondom: azért örülök a húsgolyós csődületnek, mert végre egy olyan kommentháború, amit vízipisztollyal játszanak, és nincs tér a negativitásnak. Szép napot!
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/01/28/a_husgolyo_ami_felrobbantotta_a_netet/full_commentlist/1#c38100240
Válasz erre: A húsgolyó, ami felrobbantotta a netet
2020-01-29T02:44:55+01:00
2020-01-29T02:44:55+01:00
karmon manna
http://blog.hu/user/470636
Valószínű, hogy a januári uborkaszezon miatt is érnek rá ennyire a marketingesek :(
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/01/02/ferenc_papa_ne_kerjen_bocsanatot/full_commentlist/1#c38008346
Válasz erre: Ferenc pápa ne kérjen bocsánatot
2020-01-06T10:48:26+01:00
2020-01-06T10:48:26+01:00
Rómaikömény
http://blog.hu/user/1410564
<a href="https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/01/02/ferenc_papa_ne_kerjen_bocsanatot?full_commentlist=1#c38003506" class="reply_nick_802632" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38003506 );">@Andy73</a>: szerintem is, miért kellene tűrni, hogy valaki durván rángassa?
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/01/02/ferenc_papa_ne_kerjen_bocsanatot/full_commentlist/1#c38004020
Válasz erre: Ferenc pápa ne kérjen bocsánatot
2020-01-04T17:05:24+01:00
2020-01-04T17:05:24+01:00
Grimbusz Makszimusz
http://blog.hu/user/1493264
Ne is kérjen bocsánatot, illetve késő, mert kért! Részemről nagyon unom, hogy elszabadult hülyék garázdálkodnak mindenütt és ha valaki rosszul tűri a baromságaikat, akkor neki kell bocsánatot kérnie!<br />
Viszont nekem is szúrja a szememet ez a "hazánkban szokásos nőagyonverés" duma kedves poszter, te néha hajlamos vagy hülyeségeket írni ugye?
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/01/02/ferenc_papa_ne_kerjen_bocsanatot/full_commentlist/1#c38003506
Válasz erre: Ferenc pápa ne kérjen bocsánatot
2020-01-04T14:03:57+01:00
2020-01-04T14:03:57+01:00
Andy73
http://blog.hu/user/802632
"Nem agyonra verni, mint ahogyan hazánkban szokás." Valóban? Milyen gyakori ez a szokás? Gyakoribb álunk, mint máshol?<br />
<br />
"Az meg a másik, hogy vajon miért is akarjuk ennyire megérinteni a sztárokat." A gond nem az, hogy megérintette, hanem, hogy megragadta, és nem akarta továbbengedni. Ahogy az a cikkben is benne van.<br />
<br />
Egyébként egyetértek, nem kell felfújni, teljesen normálisan viselkedett.
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/01/02/ferenc_papa_ne_kerjen_bocsanatot/full_commentlist/1#c38002592
Válasz erre: Ferenc pápa ne kérjen bocsánatot
2020-01-04T05:38:54+01:00
2020-01-04T05:38:54+01:00
HargitaiE
http://blog.hu/user/1410936
<a href="https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/01/02/ferenc_papa_ne_kerjen_bocsanatot?full_commentlist=1#c38001748" class="reply_nick_1089832" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38001748 );">@Lobo Marunga</a>: Tetszik ez a megfogalmazás.
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/01/02/ferenc_papa_ne_kerjen_bocsanatot/full_commentlist/1#c38002590
Válasz erre: Ferenc pápa ne kérjen bocsánatot
2020-01-04T05:38:11+01:00
2020-01-04T05:38:11+01:00
HargitaiE
http://blog.hu/user/1410936
<a href="https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/01/02/ferenc_papa_ne_kerjen_bocsanatot?full_commentlist=1#c38002174" class="reply_nick_126002" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38002174 );">@masada</a>: Érveket kérek.
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/01/02/ferenc_papa_ne_kerjen_bocsanatot/full_commentlist/1#c38002174
Válasz erre: Ferenc pápa ne kérjen bocsánatot
2020-01-03T22:11:20+01:00
2020-01-03T22:11:20+01:00
masada
http://blog.hu/user/126002
De hát ki a fasz ír ilyen lököttségeket?
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2020/01/02/ferenc_papa_ne_kerjen_bocsanatot/full_commentlist/1#c38001748
Válasz erre: Ferenc pápa ne kérjen bocsánatot
2020-01-03T18:23:09+01:00
2020-01-03T18:23:09+01:00
Lobo Marunga
http://blog.hu/user/1089832
Az a vicces a dologban, hogy az eset nem illik bele a kétbites jófejpápa-nemjófejpápa vagy másként modernpápa-maradipápa gondolatvilágba, és ez bizony komoly zavar az erőben... :)
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2019/12/25/ha_elmulik_karacsony_683/full_commentlist/1#c37981610
Válasz erre: Ha elmúlik karácsony...
2019-12-27T18:54:52+01:00
2019-12-27T18:54:52+01:00
manyi39
http://blog.hu/user/519388
Ige <br />
n. A képmutatás utálatos.
https://beszeljunkmegis.blog.hu/2019/10/25/10_tanacs_fiatal_bolcseszeknek_onmenedzselesbol/full_commentlist/1#c37782810
Válasz erre: 10 tanács fiatal bölcsészeknek önmenedzselésből
2019-10-28T10:11:45+01:00
2019-10-28T10:11:45+01:00
Terézágyú
http://blog.hu/user/236720
Üres lózungok és handabandázás.